Значи, от около месец колата взе да гори малко повече. С 10 л. около 70км. минавам градско.Преди си минавах около 90-100.Знам че уреда не е за вярване, ама съм му свикнал.Ноември сменях дебитор и ламбда, щото гореше около 20 на сто.След това колата вървеше добре и гореше нормално.Април сменях катализатор, сложиха нещо, не знам дали е резонатор или гърне някакво,обаче след това усетих някаква промяна в колата.Ходих в сервиза на Алфа Ромео,при Вихрен.Пусна и една диагностика и каза че ламбда сондата била мудна.Препоръча да я сменим с някаква универсална.На всичко отгоре от няколко дена, сутрин като я зяпяля,работи сякаш на три цилиндъра.Подавам малко газ и се оправя.Та въпроса ми е, може ли гърнето което са монтирали на мястото на катализатора, да бърка сондата.Не знам какво да правя,не ми се влиза в едни филми, дето сменяш,сменяш а полза никаква.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мудна сонда.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЗначи, от около месец колата взе да гори малко повече. С 10 л. около 70км. минавам градско.Преди си минавах около 90-100.Знам че уреда не е за вярване, ама съм му свикнал.Ноември сменях дебитор и ламбда, щото гореше около 20 на сто.След това колата вървеше добре и гореше нормално.Април сменях катализатор, сложиха нещо, не знам дали е резонатор или гърне някакво,обаче след това усетих някаква промяна в колата.Ходих в сервиза на Алфа Ромео,при Вихрен.Пусна и една диагностика и каза че ламбда сондата била мудна.Препоръча да я сменим с някаква универсална.На всичко отгоре от няколко дена, сутрин като я зяпяля,работи сякаш на три цилиндъра.Подавам малко газ и се оправя.Та въпроса ми е, може ли гърнето което са монтирали на мястото на катализатора, да бърка сондата.Не знам какво да правя,не ми се влиза в едни филми, дето сменяш,сменяш а полза никаква.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
-
Ами сондата я сменях при Галин, даже ми обясняваше разликите между Бош и Бош.А, катализатора че е след сондата, след нея е.Чувал съм че ако не е каквото трябва сложено вместо него, ламбдата можело и да се шашка.Та за тва търся мнения, щото не съм се зарявял в нещата толкова навътре, не че очаквам някой да каже - иди бутни еди къде си и ще се оправи.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
И моята си заминава на алфта,същите симптоми на студено,но още не съм я усетил да бара бензина.Почне ли да похапва,смяна.
На Фичо я смених преди 2 месеца,щото вдигна разход 22л в студа,а аз паля карам 3.5км гася поселе обратно.Взех му универсална на NTK за 106лв с отстъпка и разхода му пак е като по книга.ще видим колко ще изкара (уж е от сигурен човек взета)и аз нямам катализатор на фиата,не му пречи спокойно.brava 1.4 sx
alfa 156 1.8
Comment
-
Значи, никога не е късно да научиш нещо.Днес отидох там дето ми смениха ламбдата/и документ за гаранция ми дадоха,ако се прецакала, щели да я сменят/,закачиха я на компа и ...права черта.Като се форсира колата до положение буталата да видят слънце след което връщаш малко педала,почва да отчита нещо.Извода беше че сондата работи,просто съвременните коли не ставали за градско, най-убаво вървели на магистрала.Рекламация - йок, демек.След това - в сервиза на Алфа при Вихрен.Сложи човека универсална сонда и всичко е ОК до момента.Сега ще покарам няколко дена с нея, и ако няма проблеми... 180 пари назад.Ама колата така не съм я виждал да върви.Вече на гаранции не вярвамПо-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Остави тия гаранции.Те са да ловят рибки като нас,щото знаят,че повечето хора няма с какво да си направят диагностика а и един мъж на 50г мислиш ли,че ще седне да чете и да се занимава с глупости.Ми,не и те тва го знаят.
Аз лично,не обичам да ме връщат и да ми вдигат нервите за глупости.Пък и не е ракетна наука и се оправям сам.Но примерно баща ми няма да се занимава и ще я остави в сервиз и така.Може би след време и аз така ще мисля.По-важното е,като не могат да ти откриат проблема да ти кажат иди при друг а не да ти вземат по 30лв.Въпрос на манталитет.brava 1.4 sx
alfa 156 1.8
Comment
-
Е да, ама аз малко разчупвам стандартите за 50 годишен мъж, пък и работата ми изисква да поназнайвам нещо за тези работи, но си прав.Вече не ми се лежи под колата и предпочитам да се доверя на сервиз, но пък да ме вземат за боядисан щъркел ми идва в повече.Той не че не може да я оправи, ами не искат да се занимават с рекламации.Жалко защото имах добро мнение, но повече няма да стъпя там.А те ми смениха и дебитомера и акумулатор си купих от тях....По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщениеКолеги,в подобни спучеи обръщайте се към комисията за защита на потребителите. Докато всички пострадали си затварят очите няма да се оправят нещата.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеЗначи, никога не е късно да научиш нещо.Днес отидох там дето ми смениха ламбдата/и документ за гаранция ми дадоха,ако се прецакала, щели да я сменят/,закачиха я на компа и ...права черта.Като се форсира колата до положение буталата да видят слънце след което връщаш малко педала,почва да отчита нещо.Извода беше че сондата работи,просто съвременните коли не ставали за градско, най-убаво вървели на магистрала.Рекламация - йок, демек.След това - в сервиза на Алфа при Вихрен.Сложи човека универсална сонда и всичко е ОК до момента.Сега ще покарам няколко дена с нея, и ако няма проблеми... 180 пари назад.Ама колата така не съм я виждал да върви.Вече на гаранции не вярвамAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
а....един глупав въпрос.Като сменя катализотора майстора ряза ли с оксижена накаде около ламбдата?А дали може да я е опекъл?При мен като сменях мека връзка идиота изпече ламбда сондата преди време.Просто след смяната колата имаше гореописаните симптоми............и нова ламбда.Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
Comment
-
Тцъ.Разви болтовете на катализатора.Не е рязал с оксижен.И на колегата по-горе да отговоря - сложиха ми ламбда по каталожен номер какъвто трябва да е.Поне така ми казаха.Бош е.Ама какъв бош - не знам.Всъщност колата вече е с друга сонда,вчера Вихрен от сервиза на АР,ми показа как работи моята/на ниски обороти въобще не реагира,чак на високи/ и друга която ми сложи за проба.Не е необходимо да имаш висше по ламбда сонди за да разбереш коя работи и коя не.Не е в това въпроса.Всичко можеше да се реши много бързо,ако Галин не ми разправяше че съвременните коли ве ставали за градско,вместо да подмени дефектиралата сонда за която ми дадоха гаранция/писмена/.Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 14:58.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
Comment